Cele trei Marii. Variatiuni pe o frunza de brusture.

Variatiuni pe o frunza de brusture de DavidM

Oul, untdelemnul si cozonacul.  Trei Marii ca trei variatiuni pe o sarma de telegraf. Si toate canta frumos caci numai o voce se aude in acest trio. 

Imaginea asta e mai puternica decat mine si-atunci imi vine sa urlu si sa strig: Tre' Marii! Iubeste pruncul caci noi te iubim. Nu ne mai speria cu moartea, Tre Marii! Vino in bucatariile noastre si populeaza-ne inimile. Opreste-te in fata miracolului, cand cuiubul e plin cu oua. Sa le vinzi negustorilor de nestemate, sa le dai flamanzilor, sa-mi spui in fiecare seara cate oua ai strans si asta sa fie singura ta bucurie pe care o sa o imparti doar cu mine.Icoana facatoare de minuni. Ma inchin umilintei tale. Mai da-mi o ciorba de linte si lasa-ma sa dorm caci minile mele au prins juninca de coarne. Stiu ca imi vei lua scutul si sabia, imi vei spala picioarele, caci voi adormi ca Marte in bratele lui Venus. Vei savura victoria...multumita ca dorm adanc, ca-vei musca iar din coastele mele.

Niciun comentariu:

Mari consumatori de arta si miere