Curtea de Arges


Curtea de Arges. Aici s-a nascut Urmuz.

Aici apare Dada inainte de Zurich.
Pe ulita asta unde a trait si a murit tatal tatalui meu
aici unde mi-am dus eu verile in spatele cardurilor de gaste

Demetru Demetrescu Ladima si-a tras un glont in cap
Si sangele din tample curgea albastru.
Aici unde suprarealismul apare inainte de Breton!
Pe ultia tatalui tatalui meu.

Curtea de Arges, gradina cu trandafiri

Eu cred ca Mesterul Manole si-a luat zborul
de pe acel deal din spatele Chiciurei
Eu asa cred, ca s-a ridicat ca Ilie la Cer.
Era prea usor ca sa nu se ridice la cer.

Curtea de Arges, Gara cu trei turle.
Aici e capatul lumii, aici e capat de linie
Dincolo sunt muntii. E gara regeasca la noi.
Aici este Poarta Cerului.

Langa fabrica de cherestea bate toaca
Se risipesc norii, se aud fierastraiele iar
Asta e mireasma serii de brazii taiati
cu aburi in stive si vaci care pasc.

E mirosul de tamaie al celor care mor impuscati.
In munti, la Nucsoara si in grotele de la Bradet
E cetatea lui Vlad Tepes unde pasc mieii
pe mormintul tatalui tatalui meu.







Niciun comentariu:

Mari consumatori de arta si miere